miercuri, 16 august 2017

Discurs argumentativ despre lene

        Lenea este o stare a omului care face parte din existenta fiecarui om si care poate fi daunatoare daca devine obicei si reatiune de a fi sau dimpotriva regeneratoare de energie si creeatoare daca este asimilata reveriei , momentelor de asezare a ideiilor sau a sclipirilor de inteligenta care ne personalizeaza ca indivizi.
       In primul rand lenea este oxigenul multor rele / comoditati ale societatii noastre. Ne afecteaza individual , dar si colectiv, fizic , dar si mental , pentru ca lipsa de antrenament mental ne expediaza intr-o zona a masei formata din spirite plate , brute , anoste, fara coloana , fara individualitate , care se misca prin viata larvar.
      De exemplu , parintii care nu-si educa copii antrenandu-i in jocuri active atat ca efort fizic dar si mental astfel incat dezvoltarea armonioasa sa aseze intr-un dialog echilibrat trupul si mintea , efectele se vor resimti pe masura ce copilul va creste , traduse in obesitate , probleme respiratorii sau cardiace , comoditate intelectuala , lipsa de imaginatie , reticenta in relatii , refuzul unei initiative.
      In al doilea rand toti oamenii lenevesc , indiferent de varsta deoarece viata presupune  ,munca , responsabilitati , stres , dar si relaxare si vacante , adica perioadele de refacere a echilibrului fizic si mental .
     De asemenea, starile de reverie sunt obligatorii pentru artisti , celor ce creeaza , indiferent de domeniu , fenomenul in sine presupunand cautare a unei idei , coroborata cu acumulerea de informatie , sau de tensiune emotionala si de performare.
     Astfel , lenea este un element al existentei umane care trebuie utilizat ca o metoda de recreare , deoarece dus la extrem acesta poate dauna fizic cat si mental .

Un comentariu:

  1. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere