joi, 22 iunie 2017

Hagi Tudose (rezumat) de Barbu Stefanescu Delavrancea

               Scrieti in comentarii titlul si autorul operelor de care aveti nevoie!


                       Autorul descrie personajul principal Tudose-Hagiul ca un personaj zgarcit care iarna tremura de frig, vara murea de cald , de Craciun nu cumpara nimic din produsele traditionale , iar de Pasti nu colora si nu cumpara miel asa cum face tot crestinul , De mic nu facea altceva decat sa stranga bani,
                          Intr-o zi , jupanul la care lucra l-a intrebat de ce nu se insoara , Hagiul nostru raspunse ca femeia si copii cer mancare , vesimte si invatatura , toate aceste costand bani.


                          Casa Hagiului este o casa modesta cu peretii cojiti si galbeni , grinzile tavanului sunt negre si prafuite , putul este din scanduri , iar pe jos este o pardoseala de caramizi reci . Odaia lui este trista si intunecata. Cand ajunse acasas Hagiul aprinse lumanarea de pe masa , apoi tresarii , si o stinse , amintindu-si ca aceasta costa bani si mai bine sta pe intuneric. Desi era stapanul unei pravalii era forte zgarcit cu ucenicii sai , nu facea nicio data cadouri , nu ajuta nicio data pe nimeni , iar cutia bisericii ii era spaima.
                           Asa petrecu hagiul viata : fara foc ,fara fiertura , neiubind pe nimeni , la pravalie nu mai mergea , asa ca a vandut tot.
                           Veni o iarna crunta in care Tudose tremura zile la rand fara  sa cumpere lemne . Intr-o zi trezindu-se inghetat , ceru nepoatei sa mearga si sa cumpere niste lemne si un pui pentru supa .Cand isi mai revenise in fire o trimise pe nepota lui sa duca cenusa si ramasitele de la pui , poate mai primeste niste bani inapoi. Cand aceasta se intoarse , il gasise cu fata pe masa , langa o gramada de bani , fara suflare.
                           La inmormantare , toata lumea se minunase de cheltuielile imense , si spuneau ca daca hagiul ar fi vazut ar fi murit din nou . 

37 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este cirect sau nu dar foarte multe greseli are

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun, cred,dar cam multe greseli. Insa,este buna povestirea 👍👍

    RăspundețiȘtergere
  4. Acesta este site-ul pe care l-am citit despre doctorul Ilekhojie și l-am contactat pentru a mă ajuta să-mi revin fostul iubit să mă căsătorească în luna mai a acestui an și am revenit aici pentru a posta despre el. Doctorul Ilekhojie vă va ajuta să vă rezolvați problema, indiferent prin ce treceți. Postarea despre o casetă de vrăji este foarte ciudată pentru că nu am crezut niciodată că voi putea să spun că am fost ajutat de o casetă de vrăji în a-mi aduce fostul iubit înapoi la mine după 3 ani de contact. Am citit despre Doctor Ilekhojie de pe alte site-uri web și l-am contactat pentru a mă ajuta și în mai puțin de 48 de ore fostul meu iubit m-a sunat și am fost fericit că vrea să se întoarcă la mine. Ne-am întâlnit vineri și mi-a propus, ... A fost cel mai frumos inel. Vă rugăm să vă prezentați pe toți cei de aici, adresați-vă doctorului Ilekhojie pentru a vă rezolva problema pentru dvs. și pentru a vă face fericit cu relația dvs. care vă doare. Iubirea este cel mai bun sentiment experimentat vreodată. Trimiteți-i un e-mail la gethelp05@gmail.com sau direct pe ce aplicație App +2348147400259.

    RăspundețiȘtergere
  5. Astăzi sunt atât de fericită din cauza ceea ce a făcut dr. Ilekhojie vieții mele. vraja lui este atât de grozavă și rapidă, nu am văzut niciodată într-adevăr un om de ajutor ca el, mi-a rezolvat problema pe care nu mă așteptam, am dat peste el pe oameni cu cărți de față, vorbind despre marea sa lucrare de vraja, i-am colectat contactul și am contactat el a răspuns imediat și mă întreabă despre problema mea, îi explic cu lacrimi, mi-a spus să-l contactez, nu ar trebui să-mi fac griji soțul meu va reveni la mine, în măsura în care încă îl iubesc, am fost uimit. Imediat mă întreb ce voi face pentru a-mi aduce soțul înapoi, el mi-a dat instrucțiuni și îi cer numele și imaginea pe care imediat o ascult și o urmăresc, mi-a promis că două zile soțul meu mă va suna să cred despre munca sa, sincer vorbind soțul a sunat, dar mi-e dor de apelurile lui, am fost atât de fericit. Mi-a promis că soțul meu se va întoarce acasă în 48 de ore și ar trebui să-mi deschid vatra și să lucrez cu el, ceea ce am făcut. Astăzi familia mea se întoarce din nou cu ajutorul doctorului Ilekhojie, mi-a adus înapoi soțul după ce m-a lăsat pentru o altă femeie în altă stare, știi cum se simte când pierzi soțul iubit pentru o altă femeie, faci orice pentru a-l obține înapoi. astăzi promit să împărtășesc și să povestesc lumii despre marea sa lucrare, pentru că astăzi sunt atât de fericită. contactați-l Dacă aveți nevoie de ajutorul lui Prea, ignorați dacă nu. Mulțumesc Dr Ilekhojie, "CONTACTAȚI prin e-mail gethelp05@gmail.com ,, Puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe aplicația Whatsapp: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  6. Soția mea m-a părăsit și a plecat în vacanță cu fostul ei iubit și în ultimele 4 luni nu am mai auzit-o și nu am văzut-o. Nu am știut niciodată că voi experimenta o astfel de ruptură cardiacă de la soția mea după 12 ani de căsătorie cu 3 copii. Șeful meu de la serviciu a observat că nu mă mai puteam concentra la stația de lucru așa cum obișnuisem înainte. Mi-a oferit o discuție pentru a discuta cu el și i-am spus prin ce trec. După ce i-am explicat șefului meu, el a replicat lui Lord Zakuza, care este o casă de vrăji. M-am conectat la Lordul Zakuza pe linia sa de WhatsApp la +1 740-573-9483, după ce am vorbit cu șeful meu și mi-a spus că situația mea se va rezolva în 24 de ore cu vraja sa puternică. I-am urmat toate instrucțiunile și am crezut și am avut credință în el. El mi-a pregătit o vraja de dragoste care s-a retras pe soția mea în decurs de 24 de ore și acum, amândoi am trăit bine mai mult decât ne obișnuiam. Nu știu dacă cineva de aici are nevoie de ajutor, dar aici este linia WhatsApp Lord Zakuza +1 740-573-9483 și adresa de e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă.

    RăspundețiȘtergere
  7. Când l-am gasit pe dr. Ogume, care locuie?te în Turcia, am avut nevoie disperata de a-mi readuce fostul iubit. M-a lasat pentru o alta femeie. S-a întâmplat atât de repede ?i nu am avut niciun cuvânt de spus în situa?ie. Doar m-a aruncat dupa 3 ani fara nicio explica?ie. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul sau ?i mi-a spus ce trebuie sa fac înainte sa ma ajute ?i am facut ceea ce mi-a spus, dupa ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vraja de dragoste care sa ne ajute sa ne întoarcem împreuna. La scurt timp dupa ce ?i-a facut vraja, prietenul meu a început sa-mi trimita mesaje din nou ?i m-a sim?it oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus ca eu sunt cea mai importanta persoana din via?a lui ?i ?tie asta acum. Ne-am mutat împreuna ?i el a fost mai deschis pentru mine decât înainte ?i a început sa petreaca mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios ?i mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl pute?i contacta pentru oricare dintre urmatoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună ziua tuturor, vreau să anunț întreaga lume cum DR WALE mi-a restabilit relația ruptă cu EX. Suntem împreună de patru ani și mi-a spus că nu mă iubește ca pe vremuri. Lucrurile nu au mai fost bune de vreo patru luni și el a încheiat asta acum aproximativ o lună. Eram nenorocit și pur și simplu nu mai vreau să merg mai departe. I-am trimis un text imediat după aceea, dar nici măcar nu mi-a răspuns. Într-o zi, căutam o modalitate de a-l readuce pe internet când am văzut o postare a unei doamne care mărturisea despre modul în care un jucător de vrăji de dragoste numit DR WALE a ajutat-o ​​să-și revină Ex I-am trimis un mesaj și i-am explicat situația, iar el m-a instruit să fac ceva ce am făcut și săptămâni mai târziu, iubitul meu s-a întors în genunchi și mi-a cerut iertare, iar eu îl iert și relația noastră a revenit la normal, dacă Ex-ul tău s-a despărțit cu dvs. sau aveți orice problemă, atunci problema dvs. a ajuns la sfârșit, deoarece DR WALE poate rezolva toate problemele de căsătorie și relație. Dacă aveți nevoie de urgența lui, îl puteți adăuga pe WhatsApp / Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună ziua, numele meu este Dora Florian. Vreau să împărtășesc experiența mea uimitoare cu cel mai mare jucător de vrăji DR ISIKOLO. Soțul meu mă înșela și când am aflat că am avut o luptă care l-a dus la cererea de divorț. am plâns și m-am îmbolnăvit când căutam online despre citate despre dragoste. Am văzut oameni vorbind despre DR ISIKOLO și lucrarea lui grozavă, al cărei caz a fost similar cu al meu. să nu-mi fac griji că după 48 de ore, soțul meu se va întoarce și va anula divorțul și va reveni la mine. după ce am făcut tot ce mi-a cerut să fac spre marea mea surpriză, la două zile după seara aceea, soțul meu a îngenuncheat implorându-mă să-l accept înapoi și am fost îndoielnic cu privire la astfel de lucruri dacă există vreodată de lucru pentru cineva, dar aici Depun mărturie și despre asta. vă mulțumesc încă o dată DR ISIKOLO, sunteți într-adevăr o binecuvântare pentru mine. el vă poate ajuta, de asemenea, să contactați: isikolosolutionhome@gmail.com sau Puteți să-l WhatsApp, de asemenea, la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  10. Este un privilegiu să împărtășești lumii această mărturie miraculoasă despre DR JOE. Sunt Elena Horvat în prezent în Anglia. Soțul meu a divorțat de mine cu 4 luni în urmă și am fost plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a modifica problemele cu soțul meu. Am căutat ajutor pe internet cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit mari martori despre DR JOE care a fost progresist cu vrăjile sale. Am luat legătura cu el și iată că Dr. JOE mi-a spus că îmi va pregăti o vraja care să-l aducă înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu aveam altă opțiune decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat și dragostea și fericirea au fost restabilite și l-am acceptat cu bucurie înapoi, astfel încât unirea mea cu el să funcționeze din nou perfect. Dacă aveți vreo problemă, contactați-l pe DR JOE, vă garantez 100% că vă va ajuta. e-mail: drjoesolutionspells@gmail.com sau numărul WhatsApp +1-7252404536

    RăspundețiȘtergere
  11. Am făcut o promisiune de a-mi spune mărturia pe tot globul odată ce bărbatul meu s-a întors la mine și soțul meu a venit exact așa cum mi-a spus DR ISIKOLO când m-a ajutat. Am făcut alegerea corectă de a fi contactat DR ISIKOLO marele jucător de vrăji care este capabil să vă ajute să vă rezolvați problemele. Omul meu m-a lăsat să sufăr și nu am crezut niciodată că va reveni la mine, dar când l-am contactat pe DR ISIKOLO m-a asigurat că omul meu va veni din nou. M-am conformat procedurii și, fără ezitare, a făcut munca care a redat dragostea și fericirea pe care am împărtășit-o. Soțul meu a fugit înapoi la mine în 48 de ore cerșind iertare și am confirmat că puterile sale sunt atât de autentice. Am fost atât de surprinsă încât vraja a funcționat exact așa cum mi-a spus el. Acest lucru este atât de uimitor și vreau să crezi pentru că DR ISIKOLO este atât de real și te îndemn să-l contactezi acum prin e-mailul său, astfel încât să te poată ajuta și în felul în care m-a ajutat. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl puteți WhatsApp/Viber la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau să folosesc această ocazie pentru a-i mulțumi dr. Ilekhojie, care mă ajută să câștig o sumă mare. Juc la loterie în ultimii 5 ani și nu am câștigat niciodată. De atunci nu am mai putut câștiga și am fost atât de supărat și am avut nevoie de ajutor pentru a câștiga la loterie. așa că am decis să intru online și să caut ajutor, acolo am văzut atât de multe mărturii bune despre acest om numit Great Dr Ilekhojie despre modul în care a aruncat loterie de vrăji norocoasă pentru ca oamenii să câștige la loterie. De asemenea, l-am contactat și i-am spus că vreau să câștig la o loterie, mi-a aruncat o vrajă pe care o folosesc și joc și am câștigat o sumă mare în dolari. Îi sunt atât de recunoscător acestui om. În cazul în care aveți nevoie și de el pentru a vă ajuta să câștigați, îl puteți contacta prin e-mailul său: gethelp05@gmail.com și trimiteți-i un mesaj direct la +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am crezut niciodată în vrăji sau magie până când nu am întâlnit acest jucător special de vrăji numit DR ISIKOLO. Bărbatul cu care am vrut să mă căsătoresc m-a lăsat la 3 luni de la ceremonia noastră de nuntă și viața mea a fost pe dos. A fost alături de mine timp de 4 ani și chiar îl iubesc atât de mult. m-a lăsat pentru o altă femeie fără motive. când l-am sunat, el nu mi-a preluat niciodată apelurile și nu vrea să mă vadă în jurul lui. Deci, când i-am spus omului ce s-a întâmplat. m-a ajutat să fac niște consultații și m-a făcut să-mi dau seama că cealaltă femeie a făcut niște vrăji peste soțul meu și acesta este motivul pentru care m-a părăsit. Mi-a spus că mă va ajuta să arunc o vrajă pentru al aduce înapoi. La început am fost sceptic, dar am încercat și în 2 zile, Soțul meu m-a sunat el însuși și a venit la mine cerându-și scuze. Nu pot să cred că se poate întoarce vreodată la mine, dar acum sunt fericit că s-a întors și suntem căsătoriți acum și trăim ca o familie fericită. Postez acest lucru pe forum dacă cineva are nevoie de ajutorul acestui om, îl puteți contacta prin acest WhatsApp: +2348133261196 sau prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Astăzi sunt atât de fericit din cauza a ceea ce DR ISIKOLO a făcut vieții mele. Numele meu este Dora Leon. vraja lui este atât de eficientă și de rapidă și nu am văzut niciodată cu adevărat un om de ajutor ca el, mi-a rezolvat problema, nu mă așteptam, am întâlnit oameni care vorbeau despre marea sa vrajă, i-am colectat contactul și l-am contactat, a răspuns imediat și întreb despre problema mea, i-am explicat cu lacrimi, mi-a spus că îl contactez, nu ar trebui să-mi fac griji că soțul meu va reveni la mine, în măsura în care încă îl iubesc, am fost uimit. Imediat întreb ce voi face pentru a-l recupera pe soțul meu, s-a reunit pe mine și soțul meu în 48 de ore și dragostea și fericirea au fost restabilite. Mulțumesc DR ISIKOLO. Și tu poți fi ajutat de el. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com. Îl poți Whatsapp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  15. Din abundența inimii, gura vorbește. Numele meu este Valentino Emil. Fostul soț al soției mele a folosit o vrajă asupra soției mele și ea s-a întors la el. Am simțit inima frântă pentru că nu știam cum să o recuperez. Am făcut tot ce am putut pentru a o readuce cu prietenii ei apropiați, dar nimic nu a funcționat. Așadar, la locul meu de muncă, am încercat să caut ajutor online și am găsit diverși martori ai modului în care un doctor Isikolo a fost fidel și de ajutor cu vrăjile sale. Am încercat luând legătura cu el și i-am explicat problema mea. Doctorul Isikolo m-a ajutat cu o vrajă pentru mine care mi-a readus soția în 48 de ore după ce l-am contactat și a fost într-adevăr un miracol. El m-a asigurat că nimic nu ne poate despărți din nou și, de atunci, am fost plin de bucurie alături de soția mea. Contactați-l astăzi pentru orice fel de ajutor, El este gata să vă ajute. prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp/Viber lui la: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vreau să împărtășesc mărturia mea uimitoare despre modul în care dr. Ilekhojie mi-a binecuvântat viața, obișnuiam să lucrez ca agent de curățenie pe piața de cină, jucam joc de loterie de mult timp și de obicei nu câștig, am dat peste o mărturie a cuiva mărturisind despre cum s-a rugat dr. Ilekhojie pentru ea și i-a oferit un joc de loterie și a câștigat o sumă mare de bani, așa că am decis să-mi încerc norocul, l-am contactat prin contactele sale și el m-a asigurat că mă va ajuta, a spus el. eu îl voi lua două zile să mă rog pentru mine, așa că în a doua zi mi-a dat câteva numere de loterie să joc și m-am dus să joc jocul în acea zi credincioasă am fost să verific jocul spre cea mai mare surpriză a mea am câștigat un o sumă foarte mare care mi-a schimbat statutul, am renunțat ca agent de curățenie pe piața cinei și am devenit proprietarul unei companii. Vreau să-l contactați și pentru jocul norocos. Puteți să-l contactați prin e-mailul său gethelp05@gmail.com sau WhatsApp lui la +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  17. Salutare prieteni, sunt fericit să vă împărtășesc experiența pe care am avut-o lucrând cu Dr. Ajayi, treceam prin momente dificile în relația mea pentru că logodnicul meu de un an a spus brusc că ar trebui să anulăm nunta, că nu mai este interesat de el. Eu, am fost confuz și am implorat să continuăm cu planurile noastre de a ne căsători, dar logodnicul meu a refuzat, acest lucru m-a determinat să caut ajutor în altă parte, așa l-am întâlnit pe Dr. Ajayi online și i-am explicat situația mea. Dr. Ajayi a făcut o vrajă de dragoste și logodnicul meu s-a întors după câteva zile, a plecat în genunchi să-și ceară scuze. Datorită doctorului Ajayi, suntem căsătoriți fericiți. Contactați Dr. Ajayi Whatsapp: +2347084887094 Sau E-mail: drajayi1990@gmail.com Cred că și el vă va putea ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  18. soțul meu este un bărbat grijuliu și iubitor, dar de aproximativ 6 luni s-a îndepărtat de mine și de copii, nu-i mai pasă de bunăstarea noastră și abia doarme acasă, l-am rugat de mai multe ori, dar toate rugămințile mele cad pe surde. urechi să fiu prieteni sinceri, că 6 luni a fost un iad pentru mine. Am discutat problema mea cu o prietenă, ea mi-a povestit despre acest minunat doctor de vrăji pe nume Dr. AJAYI, care și-a ajutat vărul în căsnicia ei. Eram sceptic, dar am decis să încerc, i-am explicat doctorului AJAYI tot ce se întâmplă în familia mea și el a spus eu să fac anumite lucruri acasă, i-am urmat toate instrucțiunile și, spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu a venit acasă a treia zi, spunând că nu știe ce i s-a întâmplat că îi pare rău pentru ceea ce mi-a pus pe mine și pe copii prin , acum trăim din nou ca o familie. Dacă aveți nevoie de ajutor în casa dvs. conjugală, contactați E-mail:drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp/Număr Viber: +2347084887094. Ne întoarcem să-mi mulțumim, aceasta este o promisiune

    RăspundețiȘtergere
  19. Treceam printr-un proces de divorț când l-am găsit pe Dr. Ajayi un mare om spiritual online, nu m-am gândit niciodată că eu și soțul meu ne vom întoarce vreodată împreună, suntem binecuvântați cu trei copii și căsătoriți de 12 ani, dar el a fost dispus să arunce asta cu toții. pentru că a cunoscut o femeie nouă, dar dr. ajută-mă să fac o vrajă de dragoste puternică care l-a făcut să uite de femeia pe care tocmai a cunoscut-o și divorțul a fost anulat, acum trăim în pace în casa noastră, cu o legătură mai puternică. contactați Dr. Ajayi pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau e-mail:drajayi1990@gmail.com el vă va ajuta și el, pregătește și ierburi pentru diferite tipuri de boală, doar în cazul în care aveți vreo provocare de sănătate pentru a vă vindeca și pe dvs. contactați instagram: https://www.instagram.com/drajayispiritualhome/

    RăspundețiȘtergere
  20. Doar fii fericit! Iubeste si fii iubit! Fii cea mai bună versiune a ta pentru tine!!! . Am vrut doar să împărtășesc o poveste de succes! Tocmai mi-am revenit fostul soț cu ajutorul DR Ilekhojie.. De la vraja lui de reconciliere, soțul meu s-a întors și este mai credincios și mai aproape de mine decât înainte. De asemenea, poți să-l contactezi și să-ți repari relația
    WhatsApp: +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Te va uimi să știi că tot ceea ce atât de mulți oameni au mărturisit despre DR ISIKOLO nu este altceva decât adevăr. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei pentru că am avut atâtea certuri și certuri. Oamenii lui au fost și împotriva căsătoriei mele cu el. L-am iubit atât de mult și am avut mare speranță că vom construi un viitor luminos împreună. Am așteptat 6 luni și nu s-a mai întors la mine. Așa că a trebuit să-l contactez pe DR ISIKOLO după ce am citit multe despre el și am crezut că mă poate ajuta și a făcut tot ce i-a stat în putere pentru a ne reuni și a restabili dragostea și fericirea pe care le-am împărtășit cândva. S-a întors acasă la noi după 48 de ore, așa cum m-a asigurat DR ISIKOLO. Și tu poți obține acest mare ajutor și poți trăi pentru a-i fi recunoscător pentru că nu dezamăgește niciodată pe nimeni. contactați-l prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau îl puteți trimite prin WhatsApp la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  22. Vreau să împărtășesc o mărturie grozavă pe acest site despre modul în care DR MUSTAFA m-a ajutat să rămân însărcinată, eu și soțul meu încercăm să avem un copil de peste 7 ani, dar nu am avut noroc, așa că am decis să luăm legătura cu medicul de familie și după toate au fost facute teste, ne-a spus ca trompa mea nu functioneaza, apoi intr-o zi eram la birou cand o prietena de-a mea care avea aceeasi problema cu mine a ramas insarcinata dupa ce a contactat-o pe DR MUSTAFA. Ea m-a îndrumat către el și când l-am contactat prin e-mailul lui a făcut purificarea pe vraja de sarcină și în 2 săptămâni mă simțeam cumva și m-am dus la medicul de familie care mi-a spus că sunt însărcinată. Dacă știți că aveți o problemă similară ca aceasta sau orice problemă de fertilitate și doriți să rămâneți însărcinată, îl puteți contacta pe DR MUSTAFA prin e-mail: dr.mustafa86@yahoo.com sau pe Whatsapp la +17402121222

    De asemenea, specializat în:
    Să-ți recuperezi fosta iubită sau iubit
    Să-ți recuperezi fosta soție sau soț
    Vraja de prosperitate
    Vrajă de protecție
    Obțineți un loc de muncă
    Vraja de promovare a locurilor de muncă
    Vrajă de copil
    HIV Cura
    Vrajă de sarcină
    Vraja dragostei
    Vraja de căsătorie
    Câștigă la loterie
    etc...

    Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, îl puteți contacta prin e-mail: dr.mustafa86@yahoo.com sau Whatsapp-l la +17402121222 contactați-l acum și problema dumneavoastră va fi rezolvată în 48 de ore.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna tuturor. Numele meu este Maria Cornea. Sunt aici pentru a-i mulțumi grozavului Dr Isikolo pentru că mi-a rezolvat problemele conjugale. Căsătoria mea s-a prăbușit din cauza problemelor și dificultăților nesfârșite pe care le-am avut cu soțul meu. A plecat fără să se uite înapoi și am fost singur atâtea luni. Familia lui a intervenit și tot nu s-a schimbat nimic. Am fost distrus din punct de vedere emoțional și mi-am pierdut speranța de a găsi dragostea din nou pentru că el era totul într-un bărbat pe care mi l-am dorit vreodată. La fel ca mulți oameni, am ajuns să cunosc despre DR ISIKOLO când am început să caut ajutor. Am discutat pe larg problemele mele și m-a asigurat că voi obține soluția de care aveam nevoie. Nu am avut de ales decât să-i respect procedurile și nu a întârziat nimic. A făcut o legătură de reuniune de dragoste pentru mine și soțul meu și dragostea și fericirea pe care le-am împărtășit au fost restabilite și a ajuns la mine exact după 48 de ore, așa cum a promis DR ISIKOLO. El este într-adevăr un ajutor minunat și este de încredere. dacă aveți probleme, trimiteți-i un mesaj prin WhatsApp +2348133261196 sau trimiteți-i un e-mail prin: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Nimeni altcineva nu te poate ajuta să-ți rezolvi relația și problemele de dragoste mai bine decât doctorul Isikolo
    Eu sunt Elena Ardelean. Te va uimi să știi că tot ceea ce atât de mulți oameni au mărturisit despre DR ISIKOLO nu este altceva decât adevăr. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei pentru că am avut atâtea certuri și certuri. Oamenii lui au fost și împotriva căsătoriei mele cu el. L-am iubit atât de mult și am avut mare speranță că vom construi un viitor luminos împreună. Am așteptat 6 luni și nu s-a mai întors la mine. Așa că a trebuit să-l contactez pe DR ISIKOLO, care a făcut tot ce i-a stat în putere pentru a ne reuni și a restabili dragostea și fericirea pe care le-am împărtășit cândva. S-a întors acasă la noi după 48 de ore, așa cum m-a asigurat DR ISIKOLO. Și tu poți obține acest mare ajutor și poți trăi pentru a-i fi recunoscător pentru că nu dezamăgește niciodată pe nimeni. contactați-l prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com și puteți, de asemenea, să-l puteți pe WhatsApp la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  25. POSIBILITATEA DE A RECIA FOTUL PARTENERULUI ÎNAPOI ESTE GARANTATĂ CU DR ISIKOLO. CONTACTATI-L ACUM
    Mă numesc Alexandra Bucătaru. Nu am știut niciodată că există o mare posibilitate de a-mi avea bărbatul înapoi la mine până când l-am întâlnit pe DR ISIKOLO. A fost foarte greu pentru mine când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă doamnă. Am fost devastat și nu m-am putut recupera. Prietenii și familia lui au făcut tot ce le-a putut pentru a ne reuni, dar s-a dovedit a eșuat. Am fost singur câteva luni și nu mă vedeam iubind pe altul. Așa că a trebuit să caut ajutor de la DR ISIKOLO, care mi-a oferit privilegiul de a mă asigura că mi-au fost îndeplinite dorințele inimii. Ne-a reunit și dragostea și fericirea au fost restaurate. Cuvintele lui sunt obligația lui și nu eșuează niciodată când promite cuiva 48 de ore de a obține rezultatul, ceea ce m-a uimit când propriul meu rezultat s-a manifestat. Nu vă deranjați să căutați ajutor în altă parte. Contactează-l acum. E-mailul lui: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimite-i un mesaj prin WhatsApp: +2348133261196

    RăspundețiȘtergere